Voor 17:00 besteld, volgende werkdag in huis!
Gratis verzending binnen Nederland en België
+31 (0)6 51 86 46 32 info@be-scherm.nl

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

VOEG KORTINGSCODE TOE
Liquid error (snippets/cart-drawer line 228): product form must be given a product

Wat zoek je?


Klanten zoeken naar:  iPhone 15  iPhone 15 Pro Max  iPhone 15 Pro  iPhone 15 Plus  iPhone 14 Pro Max  iPhone 14 Pro  iPhone 14  iPhone 14 Plus  

Gratis verzending
Makkelijk retourneren
Veilig betalen